SESJA SZKOLENIOWA dla higienistek, asystentek i recepcjonistek stom.


Sala Konferencyjna

Termin kursu:


Miejsce kursu:




Organizatorzy:





Kierownik organizacyjny:




Cena niższa do .........:




Cena regularna:




Rejestracja >>>


06 listopada 2021, sobota, godz. 10.00-17.00


Targi DENTAMED® - Sala Konferencyjna
Wielofunkcyjna Hala Sportowa AWF,

Wrocław, al. Paderewskiego 35


               

Anna Szymańska

​​


........ zł 
........ zł - studenci i uczniowie 



........ zł 
........ zł - studenci i uczniowie 








PROGRAM: 



Motywacja, jako ważny aspekt pracy każdego zespołu stomatologicznego.

Nowoczesne technologie w gabinecie stomatologicznym. Od fotografii po techniki cyfrowe - jak sie w tym odnaleźć.

RODO - w gabinecie stomatologicznym. Co warto wiedzieć? Najważniejsze informacje i zasady, jak uniknąć problemów.


Motywacja w pracy higienistki/asystentki stom. Jesteś silniejsza niż myślisz, czyli jak odnaleźć motywację w swojej pracy?

Katarzyna Świtalska - psycholog, trener  

o prowadzącym >>>

1. Czy motywacja pomaga czy to "chwyt marketingowy"? 

2. Motywacja czym jest i jak ją w sobie odkryć? 

3. Techniki motywacji.

4. Kim chcesz zostać i co rozwijać w swojej pracy? 

5. Niezbędnik motywacyjny i jak go stosować.

6. 10 sposobów na swoją motywację.

Katarzyna Świtalska - psycholog, trener 

Wykształcenie: 1998 -2003 Uniwersytet im. A.Mickiewicza w Poznaniu, Wydz. Nauk Społecznych, kierunek: Psychologia (specjalizacja psychologia kliniczna i psychologia pracy). Temat pracy magisterskiej: Pracoholizm, uzależnienie czy zaangażowanie. 2004 - Szkoła Konsultantów i Trenerów Zarządzania w Krakowie, tematyka prowadzonych szkoleń: komunikacja werbalna i niewerbalna pracoholizm, mobbing, negocjacje, merchandising, zarządzanie personelem, motywowanie, zarządzanie czasem, techniki opanowywania stresu, zarządzanie projektem, autoprezentacja, prezentacje publiczne, zarządzanie jakością, obsługa klienta, rozmowa kwalifikacyjna a umiejętność pisania cv i listu motywacyjnego, rekrutacja pracowników, zarządzanie zasobami ludzkimi, rozwiązywanie konfliktów metodą genogramów, analiza transakcyjna, twórczość i kreatywność, coaching, budowanie lojalności pracowników i inne związane ze specjalizacją zawodową. Wykładowca z wieloletnią praktyką, autorka wielu artykułów, trener biznesu. 


12.00-13.00 Przerwa na lunch


Cyfrowe narzędzia w rękach asystentki i higienistki stomatologicznej

Lek. dent. Maja Skrzyszewska  

o prowadzącym >>>>

1. Fotografia - omówienie podstaw teorii fotografii oraz budowa sprzętu fotograficznego -praktyczne wskazówki przy wykonywaniu zdjęć w gabinecie stomatologicznym.

2. Skanowanie wewnątrzustne - czym są skany 3D - jak należy skanować - czym charakteryzuje się prawidłowo wykonany skan.

3. Drukowanie 3D w gabinecie stomatologicznym - jak działają drukarki 3D - co można wydrukować w gabinecie stomatologicznym - na czym polega post-processing prac drukowanych.

Lek. dent. Maja Skrzyszewska 











14.30-15.00 Przerwa


Ochrona danych osobowych w gabinecie stomatologicznym

Mgr Krzysztof Sługocki  

o prowadzącym >>>


1. Jak postrzegać po trzech latach obowiązywania RODO, „ochronę danych osobowych” w podmiotach usług stomatologicznych?

2. „Sztuka” nazywania niektórych (a może wszystkich) danych (informacji) o osobach jako danych osobowych. Kto i w jakich zakresach ma do czynienia z danymi osobowymi w podmiotach usług stomatologicznych?

3. Już wiesz, że masz do czynienia z „danymi osobowymi” – i co z tym zrobisz? Jakie obowiązki praktyczne są po stronie osoby świadomej tego, że ma do czynienia z danymi osobowymi? A co, jeżeli nie jest tego świadoma? RODO (tu kluczowy przepis) „ma zastosowanie do przetwarzania danych osobowych w sposób całkowicie lub częściowo zautomatyzowany oraz do przetwarzania w sposób inny niż zautomatyzowany danych osobowych stanowiących część zbioru danych lub mających stanowić część zbioru danych”. To, do czego stosuje się to RODO w podmiotach usług stomatologicznych?

4. Co to znaczy „chronić dane osobowe”? Praktyczne rozumienie zasad przetwarzania danych osobowych w podmiotach usług stomatologicznych.

​5. Oto najważniejszy przepis RODO: „Administrator jest odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów ust. 1 i musi być w stanie wykazać ich przestrzeganie („rozliczność")”. Czy brzmienie przepisu „być w stanie wykazać” należy traktować jako „udowodnić”? Na czym polega praktyka „bycia w stanie wykazywania” z perspektywy „zasady odpowiedzialności”, z perspektywy sporu i jego rozstrzygania oraz z perspektyw kontroli w podmiotach usług stomatologicznych?

Żyjemy w kraju postrzeganym w Europie (w aspekcie RODO) jako kraju „zgodorodzoy”. Praktyka stosowania zgód z perspektywy „zasady odpowiedzialności”, z perspektywy ewentualnego sporu i jego rozstrzygania oraz z perspektyw ewentualnej kontroli w podmiotach usług stomatologicznych.

W przetwarzaniu danych osobowych zawsze istnieją „dwie strony” – ten, kto przetwarza dane osobowe oraz ten, kogo dane osobowe są przetwarzane. Czy, jak i po co skutecznie „wypełniać obowiązek informacyjny” w podmiotach usług stomatologicznych?

​Inne wybrane aspekty stosowania RODO w realizacji usług stomatologicznych.

  

  Mgr Krzysztof Sługocki