10.00-12.00 I Jak pięknie być sobą, czyli o świadomym budowaniu wizerunku i kompetencji w zawodzie asystentki i higienistki
o prowadzącym >>>
Jak rozpoznać swój potencjał i budować swoje kompetencje:
a) autodiagnoza
b) rozwój osobisty
c) coaching
Jak zarządzać sobą w interakcjach z pacjentem i współpracownikami:
a) metoda flow
b) metoda konfrontacji
c) indywidualne podejście do ludzi kluczem w zarządzaniu
d) wewnętrzna spójność
e) self-management
W co grają ludzie, czyli zazdrość i intryga wrogiem efektywnego zespołu:
a) nowa osoba w zespole - jak współpracowac?
b) rywalizacja w zespole - jak reagować na mniej doświadczonego pracownika
c) interakcje w zespole czyli cztery sposoby zarządzania konfliktem
d) motywacja a różnice międzypokoleniowe w zespole

Wykształcenie: 1998 -2003 Uniwersytet im. A.Mickiewicza w Poznaniu, Wydz. Nauk Społecznych, kierunek: Psychologia (specjalizacja psychologia kliniczna i psychologia pracy). Temat pracy magisterskiej: Pracoholizm, uzależnienie czy zaangażowanie. 2004 - Szkoła Konsultantów i Trenerów Zarządzania w Krakowie, tematyka prowadzonych szkoleń: komunikacja werbalna i niewerbalna pracoholizm, mobbing, negocjacje, merchandising, zarządzanie personelem, motywowanie, zarządzanie czasem, techniki opanowywania stresu, zarządzanie projektem, autoprezentacja, prezentacje publiczne, zarządzanie jakością, obsługa klienta, rozmowa kwalifikacyjna a umiejętność pisania cv i listu motywacyjnego, rekrutacja pracowników, zarządzanie zasobami ludzkimi, rozwiązywanie konfliktów metodą genogramów, analiza transakcyjna, twórczość i kreatywność, coaching, budowanie lojalności pracowników i inne związane ze specjalizacją zawodową. Wykładowca z wieloletnią praktyką, autorka wielu artykułów, trener biznesu.